sobota, 22 stycznia 2011

Jasnowłosa Tonner Tyler w nowej odsłonie // The New Look of Fair-Haired Tonner Tyler


Tym razem moja jasnowłosa piękność występuje w nowym zestawie, składającym się ze spódniczki (dwuwarstwowej i dwukolorowej), bluzeczki, przepięknego szala oraz pantofelków, specjalnie dorabianych do tego
właśnie kompletu.




Szal i spódniczka wykonane są z mięciutkiej włóczki w kolorze zbliżonym do czerwonego wina/bordo. Do szala dorobiłam różę ze sztywnego materiału i w dość jaskrawym różu, razem wypadło naprawdę interesująco. Jest on zapinany na haftkę (tylko konika przyszyłam), dzięki czemu można go bardzo różnorodnie drapować i mocować.
Bluzeczka jest w kolorze kości słoniowej. Z ramiączkiem przez jedno ramię. Właśnie na nim przyszyłam wczoraj dwa śliczne guziczki-listki.







Do stroju dorobiłam pantofelki. Są również ozdobione różyczkami. Jest to powtarzający się motyw z szala, tylko w odpowiednio mniejszej skali.

Sądzę, że w przyszłości będę zmuszona produkować jeszcze inne butki dla mej płaskostopej tonnerki, gdyż zauważyłam, że dla tych lal praktycznie nigdzie nie ma żadnego obuwia (albo mnie jeszcze nie udało się takowych znaleźć).





1 komentarz:

  1. Śliczny strój. Szczególnie szal bardzo mi sie podoba !!!

    OdpowiedzUsuń

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!