piątek, 21 stycznia 2011

Jakże kolorowo... // How Colourfully...

Ku mojej radości również wczoraj dotarły do mnie oczekiwane, zakupione jakiś czas temu za granicami naszego kraju, różniste guziczki dla lalek.


Kiedy rozpakowałam niewielką paczuszkę, wpadłam w prawdziwy zachwyt.
Feeria barw, kształtów i wielkości. Do tego misterne wykonanie.
Widok takich wyrobów naprawdę ogromnie cieszy moje oczy.
Pewnie w przyszłości jeszcze nabędę sobie takie różne ‘maleństwa’, gdyż są prześliczne. Można się doprawdy 'zakochać' :) 



Dwa guziczki-listki natychmiast wykorzystałam w wykańczanym właśnie stroju. 
Może uda mi się go jutro zaprezentować.

W tajemnicy zdradzę, że wraz z moimi modelkami czekamy niecierpliwie na jeszcze jedną przesyłkę.  
I tak sobie myślę, że to ja mam z tego większą frajdę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!