piątek, 25 marca 2011

Nowe zdjęcie 'starego' stroju Barbie // The New Photo of Barbie's 'Old' Dress

Miła niespodzianka dzisiaj na mnie czekała po otworzeniu poczty elektronicznej. Kilkanaście sympatycznych słów w mailu, a do tego rozkoszne załączniki. Czyli inaczej mówiąc, po prostu przybyły nowe zdjęcia 'starego' stroju, jak to już w tytule tego wpisu udało mi się zaakcentować. Co prawda zdjęć nie jest za niewiele, ale i tak bardzo, bardzo ciepło w serduszku mi się zrobiło, że pamiętano i że je do mnie wysłano. Dzięki  :)))



Strój powstał jakieś ponad pół roku temu - zmuszona wtedy sytuacją do leżenia w łóżku, nudziłabym się przeokrutnie, gdyby nie możliwość wymyślania i wykonywania ubranek dla lalek. Potem zresztą na tym właśnie stroju wzorowałam inny, prezentowany już wcześniej na blogu.
I w tym przypadku nabywałam też lalkę. Ta jest w zasadzie perfekcyjna, więc absolutnie nie trzeba było przy niej nic dodatkowo robić ani poprawiać.

Jak już wcześniej nie omieszkałam napisać (ależ jestem mało skromna), to naprawdę całkiem miłe uczucie, że moje stroje cieszą czyjeś oko i stanowią dekoracyjny akcent w domu kogoś innego.
W każdym razie jest mi naprawdę bardzo bardzo miło. I mam nadzieję, że nadal od czasu do czasu będzie się tak działo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!