poniedziałek, 14 marca 2011

Jedna z Barbie w innym domu // One of Barbies in Another House

Jakiś czas temu przyszło mi do głowy, że może bym pokazała tutaj stroje wcześniej przeze mnie uszyte na zamówienie dla lalek, które są teraz ozdobą w innych domach. W związku z tym skontaktowałam się z kilkoma osobami, które obiecały mi przy najbliższej okazji przesłać po kilka zdjęć swoich lalek.
No i właśnie dzisiaj w mailu otrzymałam trzy zdjęcia jednej z Barbie w kreacji przeze mnie wykonanej.


Suknia jest wykonana z pięknej czarnej włóczki, jej góra zaś z miękkiego białego tiulu. Całość jest przyozdobiona bledziutkoróżowymi kwiatkami. Haleczka sukni jest zakładana osobno i została wykonana również z białego tiulu, ale tym razem sztywnego. Na ręku lalka ma ozdóbkę wykonaną z tiulu i koralików.


Strój został przeze mnie uzupełniony o płaszczyk ze zwiewnej prześwitującej tkaniny we wzory i wykończony u góry koronkowym wiązaniem. Do tego beret z tej samej włóczki co suknia, ozdobiony kwiatkiem i niby piórkiem z tiulu. I jeszcze dodatkowo są pończoszki - z białej delikatnej i elastycznej koronki.
Strój właścicielce przypadł bardzo do gustu i lala jest ozdobą salonu, stojąc wyeksponowana na mebelku.
Jeszcze druga Barbie powędrowała w to samo miejsce. Jak tylko jej zdjęcia do mnie dotrą, też z dużą przyjemnością je zaprezentuję.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!