środa, 30 grudnia 2015

Dekoracje świąteczne // Christmas Decorations

Choć święta już minęły - oczywiście za szybko - to w moim domku nadal panuje świąteczny nastrój.
A wszystko to za sprawą dekoracji świątecznych oczywiście ...
Oto kilka z nich.


Część z tych dekoracji to moje własne handemade. 
Niektóre powstały w tym roku, inne we wcześniejszych latach.
Więcej zdjęć możecie obejrzeć TUTAJ.



I jeszcze raz moja uliczka Domkowa ♡
Tym razem wieczorową porą, rozświetlona ciepło migocącymi światełkami (co oczywiście zdjęcia nie do końca oddają ).


I jeszcze fotka ze świątecznie ustrojonej stolicy.
Więcej świątecznej Warszawy TUTAJ.


A ta piękna Gwiazda Betlejemska jest dla Was ♡


Serdecznie dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe wpisy ...
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie ♡ ♡ ♡

12 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Dekoracje bardzo mi się podobają. Też mam domki i chyba na przyszły rok będzie więcej, bo są słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i tęż życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.
    Masz rację co do domków, są urokliwe. Tez ich chyba u mnie przybędzie ...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Tez mam taką Gwiazdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za życzenia. Również życzę szczęśliwego Nowego Roku !!!
      Takie gwiazdy są piękne ...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Dekoracje prześliczne! Dzięki nim nadal panuje ten wspaniały nastrój! Święta minęły za szybko, tez tak uważam! Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że dekoracje się spodobały. Dzięki nim rzeczywiście było bardzo nastrojowo.
      Pięknie dziekuję za życzenia !!!
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Dekoracje i światełko dają nastrój wieczorem. Uwielbiam zimowe wieczory:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światło i dekoracje rzeczywiście potrafią stworzyć przemiły nastrój. A jak światełka, to wiadomo, że najlepiej wieczorem...
      Pozdrawiam serdecznie i dziekuję za wizytę :-)

      Usuń
  6. Prześliczne dekoracje! :) Zwłaszcza domki bardzo mi się podobają. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przyjemnie, że domki i inne dekoracje się podobają :)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Dziękuję za docenienie...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. You are a very capable person!

    OdpowiedzUsuń

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!