sobota, 6 sierpnia 2011

'Zieloności' - strój dla Barbie na zamówienie // 'Greenness' - The Dress for Barbie to Order

Ponieważ najnowszy strój wymyślony przeze mnie dla mojej Tonner Gold Label okazał się bardziej czaso- i pracochołonny niż przypuszczałam, więc w ramach małego przerywnika udało mi się skończyć zamówiony wcześniej strój dla Barbie.


Dominuje w nim przepiękny kolor zieleni (jak ten za oknem, tego deszczowego lata), z dodatkiem uzupełniających srebrzystych elementów -  dla  przełamania jednolitości.



Piękna suta długa suknia wełniana, wykończona srebrnymi dodatkami. Do niej rękawiczki, również srebrzyste. Dodatkowo peleryna wykonana ozdobnym ściegiem, także z dodatkiem srebra i w tym samym stylu moje ulubione nakrycie głowy, czyli wystylizowany beret.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!