piątek, 12 sierpnia 2011

'W fioletach' - nowy strój dla Antoinette Pure // 'The violets' - a new outfit for Antoinette Pure

Udało mi się wykończyć jeszcze jeden strój, zanim wczoraj dotarły koraliki.
Tym razem to wełniany komplecik dla mojej Antoinette Pure (choć oczywiście na inne Tonnerki też będzie pasować).




Komplecik nie na darmo nosi nazwę 'W fioletach', gdyż stanowi zestaw dwóch różnych przepięknych odcieni fioletowego koloru. Mała bluzeczka jest w jasnym fiolecie, natomiast spódniczka bombka w ciemnym.
Dodatkowo zostały obie rzeczy ozdobione fioletowymi świetlistymi koralikami, które w zależności od tła, dają zupełnie inny efekt. Wzór na dolnym ściągaczu spódniczki bardzo oryginalnie podkreśla jej fason, co nie do końca udało mi się pokazać na zdjęciach.




Jak widać na pokazanych zdjęciach, spódniczkę można różnie nosić. Ma w pasie wciągniętą gumkę. Natomiast bluzeczka jest zapinana z tyłu na zatrzaski.
Moja piękna Antoinette Pure bardzo wdzięcznie prezentuje ten model  :)



Ps. Buty nie są przedmiotem sprzedaży.

2 komentarze:

  1. I to sięnazywa talent ! :) Podziwiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za uznanie :) Na pewno zajrzę. Zapraszam Cię również do mnie jako obserwatora.

    OdpowiedzUsuń

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!