poniedziałek, 8 sierpnia 2011

'Dama w kapeluszu' - kreacja na zamówienie dla Barbie // 'Lady in the Hat' - The Dress to Order for Barbie

Nie ma to jak braki w zaopatrzeniu.
Ponieważ skończyły mi się koraliki, niezbędne do wykończenia ambitnego w zamierzeniach stroju dla Tonner, znalazłam czas i ochotę na wykończenie następnego stroju na zamówienie dla Barbie.
I oto rezultaty :)




Trzyczęściowy strój. Piękna koronkowa suknia na delikatnym złocistym spodzie, z bardzo obszerną spódnicą. Do tego kapelusz i parasolka (prezentowane już we wcześniejszych postach).

The beautiful dress with lace, with a very large skirt, with the golden lining. For this costume specially designed the hat and the umbrella.


Dama zarówno w kapeluszu, jak i bez niego prezentuje się świetnie. Widać, że jest zadowolona ze swojego nowego i jakże wspaniałego stroju :)
Zobaczymy, czy właścicielka będzie równie usatysfakcjonowana. Mam taką nadzieję !!!!!


7 komentarzy:

  1. Rewelacja. Sama bym mogła mieć taką kreację !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem Twoich projektów. Są super !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za miłe słowa. Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna całość. Moje słowa uznania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję jeszcze raz. Ostatnio usłyszałam, że kreacja kojarzy się z Przeminęło z wiatrem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od momentu zobaczenia mojej ślicznej bogini w tej wytwornej kreacji - rzeczywiście kojarzącej mi się z epoką Przeminęło z wiatrem - cały czas jestem zauroczona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie Stokrotko. Bardzo się cieszę. Liczę, że moje następne kreacje tak samo Cię zauroczą !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!