niedziela, 15 stycznia 2012

Zaproszenie // The Invitation

Z ogromną przyjemnością (zbyt skromna chyba nie jestem) pragnę zaprosić wszystkich interesujących się wyrobami  z wełen, włóczek i różnych podobnych mniej lub bardziej materiałów  (będą to części strojów, a także dodatki do nich oraz jakieś fajne elementy dekoracyjne) na mojego drugiego, nowo uruchomionego bloga
'Marille's Crochet, Knitting and Other' -  http://marilles-crochet.blogspot.com/


Co prawda, jest on dopiero w fazie kształtowania się (jeśli chodzi o tzw. wystrój), ale już pojawiły się jakieś pierwsze moje wpisy. A w ogóle to jestem tym faktem bardzo podekscytowana, no i oczywiście nie mogłam wytrzymać, tylko musiałam się pochwalić wszystkim moim Odwiedzającym :D

Tak więc ZAPRASZAM bardzo serdecznie !!!!!

1 komentarz:

  1. Hej! Dzieki za "watcha" :) Bede wpadac systematycznie ;) Ciekawie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!