sobota, 4 czerwca 2011

Cylinder dla Tonner Tyler // A Topper for Tonner Tyler

Jako że jestem, niestety, niecierpliwcem i często robię kilka rzeczy jednocześnie (nawet książki czytam też po kilka), więc nie skończywszy jeszcze stroju na zamówienie (ale terminu nie zawalam), zaczęłam tworzyć wymyślony przez siebie strój dla Tonner.
Dzięki temu Tyler zyskała dziś cylinder, w którym chyba fajnie wygląda.


Namęczyłam się znowu przy tej konstrukcji. Nawet jakieś słownictwo momentami fruwało w powietrzu.
Z rezultatu jestem w miarę zadowolona, choć oczywiście mogłoby być jeszcze lepiej.
Przecież należy się doskonalić, jak również swoje wyroby.



Teraz będę komponować resztę stroju. I jednak doszłam do wniosku, że dopiero po ukończeniu całości go zaprezentuję. Mam nadzieję, że kreacja wypadnie tak ciekawie, jak to sobie wymyśliłam.


Poza tym moje panny dostały niewielki, ale piękny prezent na dzień dziecka, w którym przy jakiejś najbliższej okazji się zaprezentują.

1 komentarz:

  1. Już się nie mogę doczekać całości stroju !!!

    OdpowiedzUsuń

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!