sobota, 28 grudnia 2013

Po Świętach // After Christmas

Święta, Święta i już po Świętach...
Trochę szkoda... ale z drugiej strony się cieszę, bo wreszcie koniec z rozpustą jedzeniową nastąpi... jeszcze trzeba tylko przetrwać Nowy Rok... i się polepszy...

A święta były bardzo udane, spędzone z najbliższymi, w rodzinnym gronie...
Nie zabrakło też życzeń i miłych upominków od zaprzyjaźnionych istot :)
Poniżej trochę moich świątecznych domowych klimacików...






A teraz trochę się cofniemy w czasie...
Bo muszę pokazać chociaż kilka przedświątecznych fotek z miłego lalkowego spotkanka, skąd zresztą przyjechały ze mną nowe panny...
I w ogóle było niezmiernie urokliwie...




Było mnóstwo pięknych lalek i mnóstwo wspaniałych miłośników tychże. Ze mną na spotkanie powędrowała Elsa...
Wspólnie spędzony czas minął błyskawicznie...
Na zakończenie gromadką powędrowaliśmy do nowo otwartej filii Smyka na Chmielnej.
Co poniektórym udało się nawet coś wygrać na wręczane przy wejściu kupony... Ja akurat nie należałam do tego grona, ku mojemu rozczarowaniu... Ale co tam ;)
Jednak dzięki Kony'emu prawie wszyscy wracali do domu z jakimiś miłymi drobiazgami... Czyż to nie wspaniałe... Wielkie dzięki Kony !!!




A z czym ja wróciłam do domu, o tym będzie już w następnym poście... Zresztą nie tylko o tym...
Tak więc zapraszam niebawem :)


Dziękuję, że mnie tutaj odwiedzacie 
i pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie !!!

12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, faktycznie mnóstwo lalkowych piękności! Zazdroszczę spotkania :)

    Serwetki-gwiazdki to wyjątkowo wdzięczny pomysł! Czy są Twojego autorstwa?

    OdpowiedzUsuń
  2. hej
    dziękuję za życzenia ....fajne fotki ....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne gwiazdki. Jestem ciekawa z czym wróciłaś. Pisz prędziutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne lalki zdjęcia i fijnie ze miałas dobre święta Boże Narodzenie. Teraz baw się dobrze na Sywestra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne świąteczne dekoracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracje boskie jak zawsze ...i wszystko takie klimatyczne... pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wszystko...klimatyczne i piekne...

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja Droga :-) nie widze Twojego adresu do korespondencji ;-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wszystko wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie fajne spotkanie! Przyznaj się wreszcie, z czym wróciłaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, dawno nie zaglądałaś, a u siebie organizuję rozdawajkę. Kiedyś wygrałam jedną u Ciebie i może będę mogła się odwdzięczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!