niedziela, 1 grudnia 2013

BJD Wisenna jak nowa // BJD Wisenna as New

Witam Was wszystkich  bardzo serdecznie :)
I nadrabiam zaległości, a trochę się ich porobiło...
Na pierwszy ogień idzie Wisenna !!!!

Już trochę czasu minęło, jak wróciła ze SPA u shaiel (wielkie dzięki !!!), potem pojechała na V Zjazd Kolekcjonerów Lalek i w końcu dzisiaj pokażę ją w kilku odsłonach, abyście mogli zobaczyć, jak aktualnie wygląda...
Jeszcze muszę koniecznie dodać, że jest po prostu prześliczna i bardzo mi się podoba...



I jeszcze chwali się, jaki ma piękny francuski manikiur na paluszkach u rączek (u nóżek zresztą też).
Zupełnie nie mogę sobie wyobrazić, jak można było malować te maciupkie łapki, chyba że za pomocą szkła powiększającego...


A w takim gustownym opakowaniu przyjechała, coby sobie nic nie uszkodzić... Prawda, że wygląda urokliwie...


I jeszcze trzy zdjęcia mojej prześlicznej Wisenny zrobione przez shaiel i oczywiście publikowane tutaj za jej zgodą :)




A na zakończenie odmieniona Wisenna na zjeździe lalkowym...
W ogromnym pośpiechu (wróciła zaledwie dzień wcześniej za SPA) doszywałam jej bluzkę, bo koniecznie chciała mieć coś nowego... Wiadomo - strojnisia...




Dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze !!!  
Oczywiście zapraszam jak najczęściej ;)

17 komentarzy:

  1. 1. Nieprawdopodobne, jak kolor włosów i fryzura zmieniają wygląd! Wydaje się, że na tych zdjęciach są trzy różne "osoby"! Chciałabym kiedyś móc dokonać takiej metamorfozy siebie...
    2. Makijaż fajny, taki naturalny. Trochę mnie nawet zdziwił, bo na ogół lalki mają ogromne oczy i wyraźnie zaznaczone usta, a Wisenna wygląda jak zwykła dziewczynka (ale podkreślam, że ja się nie znam na lalkach). Tylko minkę ma taką poważną (smutną?).
    3. Prześliczną zrobiłaś bluzeczkę - to połączenie dzianiny z koronką rewelacyjne! Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo nie od dzisiaj, że ciuchy, fryzura i makijaż zmieniają kobietę (innych ludzi też zmieniają) w wampa lub coś mniej ekscentrycznego, ale stuprocentowo pięknego ;)
      A Wisenna właśnie taka miała być, naturalna, sama niewinność i piękna do tego :)
      Dzięki za miły komentarz i jaki obszerny...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. What a haunting looking doll. She looks like she could star in a movie about a mystical lady. I especially like the photo in the blond wavy wig.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Muff :) Thank you very much for your nice and interesting comment. I think my Wisenna is very mystical lady too. I like her the blond wig but I like the red wig too...
      Greetings :-)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda szczególnie w tej burzy jasnych włosów, jak mgiełka i do tego ten subtelny makijaż :)
    Bluzeczka bardzo elegancka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć, że makijaż się podoba (i bluzeczka też) :) To uszczęśliwia mnie i Wisennę.
      Dziękujemy pięknie i pozdrawiamy :-)

      Usuń
  4. Przemiana jest zdumiewająca. Powiem szczerze, że oczekiwałam czegoś zupełnie innego. Teraz jest taka dziewczęca. Muszę też przyznać, że nie spodziewałam się, że dwa różne wigi sprawią, że lalka będzie wyglądać całkiem inaczej. Podziwiam zdolności shaiel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, jak trudno było się zdecydować, jak ma wyglądać, a jeszcze trudniej to było przekazać. I oczywiście wyszło rewelacyjnie... Miło, że moja dziewczynka Ci się podoba :)
      I dzięki w imieniu shaiel...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. ona ma bardzo ciekawy typ urody- ciężko nazwać ją piękna- ale też ciężko jej pięknu zaprzeczyć. Najbardziej podoba mi się w rudych włosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że ma bardzo ciekawy typ urody. Jak ją tylko zobaczyłam, to mnie oczarowała i tak mi zostało do dzisiaj...
      I nawet bez makijażu też mi się podobała...
      Dzięki za fajny komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. piękny subtelny makijaż! w tej burzy jasnych loków wygląda zjawiskowo :-) gratuluję odmienionej panny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że makijaż Wisenny Ci się podoba.
      Dzięki za miły wpis :)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Jest śliczna. :) Jak ładnie prezentują się jej umalowane paznokietki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) I w końcu ktoś docenił paznokietki...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Przepięknie wygląda, taka delikatna i subtelna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba. Ja ja uwielbiam za tę jej subtelność i delikatność...
      Pozdraiwam :-)

      Usuń
  9. Wisenna taka wiosenna :D
    cudny pysiałek - do całowania!

    OdpowiedzUsuń

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!