wtorek, 26 listopada 2013

Zajazd kolekcjonerów lalek w Warszawie // Convention Dolls Collectors in Warsaw

Ze sporym opóźnieniem, jednak mimo to chciałam Wam pokazać trochę zdjęć z ogólnopolskiego V Zjazdu Członków Polskiego Forum Kolekcjonerów Lalek DollPlaza, który odbył się 16 listopada w Warszawie...

To był mój pierwszy zjazd tej wielkości i po prostu jestem zachwycona :))))

Jak sami wiecie, wszelkie spotkania lalkowe są wielką przyjemnością i frajdą, czy to w mniejszym, czy w trochę większym gronie.
Jednak ten zjazd był po prostu wielki... Przybyli ludzie z całej Polskie ze swoimi lalkami i zbiorami. Można było do woli oglądać, fotografować, pytać, podziwiać, dogadywać się, zdobywać nowe informacje, poznawać nowych ludzi, zaprzyjaźniać się, a nawet kupować różności dla lalek - poczynając od strojów, poprzez buty, maskotki, a na samych lalkach kończąc.
I pomimo, że zjazd trwał ładnych parę godzin (9-15), to jednak było to zbyt krótko. Potem jeszcze toczyły się już nieoficjalne rozmowy i pogwraki przy kawie, herbacie i co kto woli. W tych niestety uczestniczyłam krótko, bo spieszyłam się na następne ważne i miłe spotkanie.

Ponieważ na wielu blogach pokazano już całkiem sporo zdjęć z tej konwencji, postanowiłam się ograniczyć, do lalek, które mnie zafascynowały strojem, zauroczyły wyglądem, czy które mogłabym mieć po prostu. Zdjęć grupowych jest symboliczna ilość.

No to teraz trochę spamu zdjęciowego (starałam się ograniczyć, ale mniejszej ilości doprawdy nie dało rady zamieścić)...

Mogłabym mieć i lalkę, i strój...


Niesamowita i unikatowa, sami przyznacie rację...


Skończona elegancja (jaki kapelusz!!!).

Też mi się się podoba.

Bardzo topowy wygląd :)

Ficon, chyba dalej nie trzeba przedstawiać...


Jest na mojej liście marzeń...

Drogocenna panna z Rosji...

I następna bardzo oryginalna panna...


Co za strój !!!

Kayori - byłoby świetnie, gdyby taka u nas zamieszkała...


Były też jednorożce - i to w jakich cudnych kolorkach :)


A to zdjęcie (niezbyt zresztą udane) moich dwóch uroczych panienek, które też cieszyły się zainteresowaniem... nawet otrzymałam ofertę zakupu, ale nie mamy w planach żadnych rozstań. Wisenna też była, ale o niej w następnym poście...

I jeszcze dwa zdjęcia maleństw i trochę mniejszych...



Dodatkowo jeszcze kilka mniejszych ;)




Niestety, gdybym chciała pokazać wszystkie lalki, które mi się podobały, to zdjęć byłoby co najmniej jeszcze dwa albo i trzy razy tyle...


W każdym razie zjazd rewelacyjny... Było całe mnóstwo atrakcji, konkursy, wybory miss i inne takie... Ale dla mnie poznanie nowych lalkomaniaków i ich kolekcji było najfantastyczniejszą sprawą...
Takich dobroci nigdy za wiele.
Mam nadzieję, że za rok też uda mi się wziąć udział w takim następnym takim lalkowym święcie !!!

23 komentarze:

  1. Mogłabym mieć tę 18, ma takie wielkie ślepka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też planuję ją mieć tę 18... To dzieło młodej zdolnej twórczyni z Polski.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Nie będzie to żadną tajemnicą jak napiszę, że strasznie Ci zazdroszczę takiego spotkania :-) zdjęć może być sto razy więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rozumiem, ja też zazdrościłam i teraz jak już byłam, to tym bardziej to rozumiem... Sześć czy siedem godzin minęło nie wiadomo kiedy i było za mało.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Widać ze tam były fantastyczne różne lalki. A ta lalka (numer 14) ma być Lady Gaga? Koniec świata!
    - Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, było mnóstwo lalek i bardzo dużo fantastycznych... Tylko mogę żałować, że niektórych nie mam... A niektóre bardzo niexwykłe, jak 14...
      Pozdrawiam serdecznie Gosiu :-)

      Usuń
  4. fajnie było się znów spotkać, pooglądać tyle pięknych lalek no i zobaczyć twoje cudo z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że było fajnie. Ja to się nie mogłam naoglądać. Pierwszy raz aż w takiej dużej imprezie brałam udział...
      Miło, że moje cudo Ci się podobało :)
      Buziaki i do następnego razu :-)

      Usuń
  5. Przepiękne lalki. Jak dla mnie to mogłaś dać więcej zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lalki rzeczywiście przepiękne. Może jeszcze dorzucę jakieś zdjęcia...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wspaniałe lalki :) Co prawda na zjeździe mnie nie było, ale miałam okazję pooglądać co poniektóre na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Ty już w wielu zjazdach uczestniczyłaś, ale żałuję, że Cię tu nie było... Lalki fantastyczne...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Takie spotkania na pewno są fantastyczne, może kiedyś uda mi się na jakieś wybrać :)
    Fajnie, że pokazałaś te elegantki, sama nie chciała bym mieć może takich, ale popatrzeć na nie to sama przyjemność :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tam były różniste i mnóstwo podobnych do tych, jakie sama masz. Zapraszam na następny zlot :)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Lalki fantastyczne!!!! Cudowne:) To spotkanie musiało być rewelacyjne!
    Ciepło i serdecznie pozdrawiam.Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa -Peninia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny :) Miło, że lalki się podobają... A spotkanie było rzeczywiście rewelacyjne...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. To jedna z moich pozycji na liście życzeń...
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Wszystkie przepiękne. Aż nie można oczu oderwać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny :) Fajnie, że lalki Ci się podobają.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. z wielką chęcią oglądam zdjęcia, bo tyle cudowności w jednym miejscu ciężko spotkać! zazdroszczę spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi miło, że zdjęcia Ci się podobają :) A rzeczywiście, niektóre lalki były fantastyczne...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. maleństwa jak zawsze ujmujące serce -
    dziewczynka niby kocica bądź lwica -
    coś niebywałego!

    OdpowiedzUsuń

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!