sobota, 9 listopada 2013

"Dwie siostrzyczki" // 'Two Sisters'

Liv i Wisenna traktują się wzajemnie jak siostrzyczki. Liv to ta starsza i mądrzejsza, co to, jak potrzeba, pocieszy i przytuli...
Przed wyjazdem Wisenny do SPA trochę im było smutno z powodu rozstania, ale wytłumaczyłam, że to naprawdę krótko, więc przestały być smutasy, ale zażyczyły sobie małą wspólną sesyjkę zdjęciową...



Tylko popatrzcie, jak świetnie razem pozują...
Prawda, że ładne te 'siostrzyczki' i mają nawet  podobne włoski (nie tak dawno do nich przyleciały).



To było ze dwa dni temu... Teraz Wisenna już jest wyjechana i oczywiście z wielką niecierpliwością oczekujemy na jej powrót. I cały czas się zastanawiamy, czym nas najbardziej po powrocie zaskoczy...
Ojej, ale trudno się czeka czasami :)

A buciki cały czas jadą, a właściwie trzeba by powiedzieć, że pełzną chyba...
Oj, bardzo jesteśmy już zniecierpliwione, szczególnie ja, choć Wisenna chyba też.




Nio, trochę tych zdjęć jest, ale bardzo mi się razem podobały te moje kochane smutasy...



Na koniec pragnę wszystkich pozdrowić. 
Pięknie dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe komentarze.
Oczywiście zapraszam częściej :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądają- świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miło, że się moje panny podobają ...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Śliczne siostrzyczki. Bardzo jestem ciekawa Wisenny po zabiegach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak ja jestem ciekawa, jaka ta moja Wisenna wróci....
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Śliczne lalki. I fajna stylizacja. Zwłaszcza z tymi trampkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie stylizacji :) Początkowo zamiast trampek miały być glany, ale się gdzieś zawieruszyły...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Ślicznie razem pozują. Prześliczne włoski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A włoski też mi się podobają. jeszcze marzę o takich wściekle rudych wpadających w czerwień...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Very lovely! They do look sweet together.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much Muff for your visit and nice comment :)
      Greetings :-)

      Usuń
  6. Pięknie razem wyglądają no i te włosy w mojej ulubionej barwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ashoka :) Ja też uwielbiam włosy o takiej barwie... Jeszcze mi się marzą takie bardziej płomienne...

      Usuń
  7. Aż chciałoby się mieć taką siostrę! A na Wasze butki ja też nie mogę się doczekać. Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostrzyczki rzeczywiście fajne. I coś czeka na poczcie, łudzę się, że buciki...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Widać, że bardzo trudne było to siostrzane rozstanie, ale ile po powrocie będzie radości ??? Tylko czy Liv pozna Wisenne po metamorfozie ???
    Bardzo do siebie pasują :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak ja się nie mogę doczekać powrotu Wisenny ... I ogromnie jesteśmy ciekawe odmienionego wyglądu ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Śliczne, smutne z powodu rozstania siostrzyczki. Ładnie to przedstawiłaś na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Helenko :) Rzeczywiście akie smutasy wyszły, ale już niedługo będzie wesołe powitanie... Nie możemy się doczekać...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Zdjęcia przepiękne jak zawsze ! A jakiego Pani aparatu uzywa ? prosze mi koniecznie podać nr i model ;-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!