czwartek, 11 lipca 2013

Nowa lokatorka // A New Lodger

Trochę mnie nie było... Zresztą w domu też. Mieszkałam sobie przez kilka dni na Mazurach.
W zasadzie powinnam napisać - harowałam na Mazurach. A jadąc tam, zabrałam ze sobą moją Antoinette Pure i miało być mnóstwo zdjęć. Tymczasem tak byłam zapracowana, że nie miałam czasu dosłownie na nic innego. Tak więc skończyło się tylko na planach.
Ale następnym razem będą już różniste plenery.


A teraz pragnę się podzielić swoją radością.
Dłuuugo wyczekiwana nowa lokatorka w końcu zawita w moje progi.
Jestem podekscytowana ogromnie !!!!!
I to będzie już w ten weekend.
Czyż to nie wspaniale.
Już się nie mogę doczekać, żeby ją Wam przedstawić.
I już mam dla niej imię -  Wisenna.  Podobno jest to staropolskie imię żeńskie, występujące w encyklopedii Glogera. Piszę podobno, bo encyklopedii owej nie posiadam, więc sprawdzić nie mogę, a doszukałam się informacji, że jednak to nie tak do końca z tym imieniem...
W każdym razie bez względu na pochodzenie będzie Wisenna, bo bardzo mi się podoba.
I już za dwa-trzy dni Wam ją pokażę.
A potem pojedzie zrobić się na bóstwo....
Ale zanim to nastąpi, obiecuję zdjęcia.
Ojej, już się nie mogę doczekać...

A mnie już się kołacze po głowie następna panna i dla niej też mam już imię. Ale to całkiem inna historia i nie jest pewne, czy będzie miała dalszy ciąg.


Ale żeby nie było tak zupełnie bezzdjęciowo, zaprezentuję Wam moją hortensję. Co prawda jest bardzo malutka, ale mam nadzieję, że urośnie i będzie prześliczna. Tym razem mowa oczywiście o kwiatku, a nie o lalce ;)
Od dawna bardzo chciałam mieć... i w końcu mam.


I jeszcze już zupełnie na koniec - domek wiktoriański do bardzo malutkich mieszkań :)


19 komentarzy:

  1. Ten wiktoriański domek jest po prostu prześliczny! Wygląda na prawdziwe maleństwo!

    Hortensja wygląda na bardzo zadbaną. Lubię te kwiaty, i zawsze zwracam na nie uwagę, bo pojawiają się w jednej piosence którą bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja hortensja coraz piękniej się rozwija. Liczę,że już niedługo zaskoczy mnie swoją bujnością.
      A domek maleńki, ale jaka fajna replika, prawda...
      Dzięki za miły wpis :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Wisenna to piękne imię :)
    Poszukałam troszkę w internecie i znalazłam taką małą notkę Zygmunta Glogera na temat imion: http://pl.wikisource.org/wiki/Encyklopedia_staropolska/Imiona_staro-polskie może się przyda :)
    Gratuluję nowej lalki, już nie mogę się doczekać zdjęć! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ;)
      Dzięki za ten link. Zajrzałam i przynajmniej upewniłam się co do imienia.
      Lalka już przybyła i jestem zachwycona :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Ciekawe jaką cudownosc sobie sprawilas tym razem ;) imię kapitalne. Będę.musiała do mojego "eksperta" napisać bo mnie zameczy. Kojarzy mi się ta Wisenna ale za cholerę nie mogę jej złapać. Resztki mózgu odmówiły posłuszeństwa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem :) brat love you :) u Sapka się z tym imieniem spotkałam. Dlatego znajomo brzmiało a raczej czytało się :)

      Usuń
    2. Oj tak, moja nowa panna jest fantastyczna... Bo już przybyła :)
      Co do imienia, to występuje u Sapkowskiego, ale zmienił trochę jego zapis na Visenna.
      Moja będzie prawidłowo Wisenna...

      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  4. ciekawa jestem tej lalki chociaz chyba wiem co tam zamowilas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nio tak, możesz się domyślać. Nawet wiem skąd ;)
      Lalka rewelacja...
      Buziaki :D

      Usuń
  5. Wcale się nie dziwię, że jesteś podekscytowana - ja się nakręcam każdą lalką:) Czekam na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jestem okropecznie nakręcona, bo lalka jest niesamowita po prostu.
      Zdjęcia jeszcze dziś.
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  6. Hortensja piękna, bardzo lubię kwiaty hortensji, są takie eleganckie i bujne...
    Domek też uroczy i jestem bardzo ciekawa Twojej Wisenny :)
    Ciekawe i piękne imię :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do hortensji, to masz rację :) Ja się w nich zakochałam, kiedy byłam w Irlandii (u nas wtedy występowały chyba sporadycznie).
      Zdjęcia Wisenny za niedługo.
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  7. Nareszcie jesteś! Mam nadzieję, że na Mazurach były też chwile odpoczynku. Wisenna to piękne imię, bardzo jestem ciekawa jego właścicielki. W naszym ogrodzie kwitną trzy hortensje, jedna zwykła różowa, jedna biała i jedna biała wiechowata. Są wyjątkowo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Mazurach odpoczynku prawie w ogóle nie było i średnio miło było momentami, ale długa historia... Następnym razem będzie już OK. Pogoda przynajmniej dopisała ;)
      Właścicielka pięknego imienia już jest.
      Może bys tak sfortografowaładla mnie tę hortensję białą wiechowatą, bo takiej jeszcze nie znam !!!
      Pozdrawiam ciepło :D

      Usuń
  8. Śliczna hortensja. Nie mogę się już doczekać zdjęć Twojej nowej lokatorki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia za niedługo, bo nowa lokatorka już przybyła...
      A hortensja pięknieje w oczach :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  9. hej
    zgodzę się z Metką śliczna Hortencja ....domek wiktoriański też jest ciekawo - cudny pozdrawiam i czekam na zdjęcia nowej lokatorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że moja hortensja się podoba :) Zresztą robi się coraz ładniejsza...
      Zdjęcia nowej lokatorki za niedługo.
      Pozdrawiam :D

      Usuń

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!