wtorek, 19 czerwca 2012

Turkusowa suknia // The Turquoise Dress

Witam po następnej dość długiej przerwie. Powoli (ale bardzo powoli) moje otoczenie wraca do normy, tym samym jest szansa, że częściej coś nowego o moich pannach się tu znajdzie.
Witam też serdecznie moich nowych Obserwatorów. Bardzo mi miło :)


A teraz nowa kreacja zrobiona w przypływie natchnienia w szybkim tempie - a inne leżą pozaczynane, może kiedyś nadejdzie ich kolej - na szydełku z cieniutkiej bawełny w prześlicznym turkusowym kolorze. Ten turkus w realu wydaje mi się bardziej intensywny. Do sukienki dorobiłam kapelusik ozdobiony różą oraz modną torebkę, którą można nosić w ręku i na ramię.
Ciekawa jestem, czy się Wam spodoba moja panienka w tym zestawie ?????





Mam nadzieję, że w niedalekiej już przyszłości moje zdjęcia będą w końcu dużo lepsze, bo sprawiłam sobie wspaniały prezent, czyli dużo porządniejszy aparat fotograficzny. Już niedługo u mnie będzie i wtedy będę się chwalić. Nie mogę się wprost doczekać.




12 komentarzy:

  1. Przepiękna ta sukienka, lalka prezentuje się w niej bardzo dostojnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się podoba :) Ostatnio mam wenę na ubranka robótkowe i w ogóle na robótki, które pokazuję na drugim blogu.
      Również zapraszam do zajrzenia i w gości :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za szydełkowanymi ubrankami, ale to wyglada calkiem ciekawie :) i ten kolor mrrr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorwałam takie włóczki, które są rewelacyjne do wykorzystania dla lalek i mają do tego fajne kolory. Tak więc jeszcze coś w niedalekiej przyszłości z nich powstanie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Turkus...prześliczny kolor :)Jeden z moich ulubionych :)
    Sukienka i dodatki fantastyczne :)Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Meg za miły komentarz :)
      Fajnie, że Ci się podoba strój. Ja ostatnio coraz bardziej lubię turkus, choć na sobie wolę ciut ciemniejszy.
      Pozdrawiam Cię :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna !!!! Jak czytam twój opis, to zupełnie jak u mnie. Suknie pozaczynane jakieś 2 lata temu, pare pomysłów i zastój. Może też życie pomału wróci do normy i coś "dziergnę" do końca.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Loreen za miły komentarz :)
      Jak to dobrze usłyszeć, że nie tylko ja kończę niektóre projekty baaaardzo długo.
      No i liczę że powracanie do normy przyspieszy, czego i Tobie życzę.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  5. Ten kolor jest dla Niej stworzony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wydawało. Fajnie, że też tak uważasz :)

      Usuń
  6. Lala pięknie wygląda w turkusie a sukieneczka prześliczna :))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cie powitać :)
      Cieszę się też, że sukienka Ci się podobała.
      Własnie dziergam coś następnego, zamiast zająć się niecierpiącymi zwłoki innymi sprawami :)
      Pozdrawiam.

      Usuń

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!