piątek, 30 marca 2012

Biały szal do czarnej sukni // The White Shawl to Black Dress

Po pierwsze, chciałam podziękować za wszystkie komentarze i miło powitać nowych Obserwatorów mojego bloga. Naprawdę bardzo mi miło :) 
Zapraszam jak najczęściej na mój blog i oczywiście proszę o jak najczęstsze komentarze.

Po drugie, w końcu przygotowałam zdjęcia do opublikowania.


Bo sam szal z fajnej, 'trawiastej' włoczki zrobiłam już dużo wcześniej. Został zrobiony ryżem i dzięki temu ten dodatek jest bardzo plastyczny i można go fajnie układać na modelce.


Może na przykład udawać obszerną etolę. Zrobiłam mu zapięcie z konika haftki, a na wierzchu przyszyłam śliczny złoty guziczek w kształcie ozdobnego serca.


Albo może być po prostu dużym ozdobnym szalem. Przy okazji Panna postanowiła zmienić obuwie i tym razem chwali się swoimi pięknymi kozakami, idealnie zresztą pasującymi do kreacji.
Bardzo mi się moja modelka w tym stroju podoba.
Zresztą nadal uważam że Gold Label jest prześliczna i w dalszym ciągu budzi mój zachwyt :)



Prawda że jest rewelacyjna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MUSZĘ WAM KONIECZNIE POWIEDZIEĆ, ŻE PO PROSTU UWIELBIAM WASZE KOMENTARZE !!!!!